Najczęściej zadawane pytania - Med Store

nowosci

promocje

zestawy
koszyk (0)
1462
opinii Klientów
99% pozytywnych
ulubione
Med Store
Obserwuj nas w sieci!

Darmowa dostawa już od 250 zł! Nowe produkty w ofercie!

FAQ - czyli co warto wiedzieć kupując w Med Store!

biuro obsługi klienta
1. W jaki sposób mogę skontaktować się ze Biurem Obsługi Klienta?

W godzinach pracy sklepu, tj. 9-16 jesteśmy dostępni dla Ciebie:

  • telefonicznie - +48 666 468 969
  • mailowo - info@med-store.pl
  • na czacie dostępnym na stronie głównej po kliknięciu w okienku Chat (w prawym dolnym rogu ekranu).

W przypadku chęci kontaktu po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta prosimy o kontakt mailowy na adres: info@med-store.pl lub pozostawienie swojego maila na czacie na naszej stronie internetowej. Skontaktujemy się w najbliższym dniu roboczym.

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne w Biurze Obsługi Klienta?

Tak. W naszym Biurze Obsługi Klienta można składać zamówienia telefonicznie. Pracownicy sklepu postarają się, jak najlepiej pomóc i doradzić podczas składania zamówienia. W celu sprawnego przeprowadzenia procesu zamówienia, prosimy o wcześniejsze przygotowanie listy produktów z naszego sklepu, które mają znajdować się w Twoim zamówieniu.


Zamówienie możesz złożyć telefonicznie pod numerem +48 666 468 969 lub mailowo na adres: info@med-store.pl.


Zamówienia telefoniczne wysyłamy wyłącznie za pobraniem, tj. kurierem z płatnością przy odbiorze.


Uprzejmie prosimy o korzystanie z tej formy zamówień w przypadku braku możliwości złożenia zamówienia klasycznie na naszej stronie internetowej.

kody rabatowe
1. W jaki sposób mogę wykorzystać otrzymany kod rabatowy na zakupy w Med Store?

Jeśli został Ci przyznany kod rabatowy to możesz go wykorzystać, wpisując nazwę kodu w polu "Kod rabatowy" w Koszyku. Po kliknięciu Zastosuj, kwota zamówienia zostanie pomniejszona o wartość rabatu. Zniżka z kodem rabatowym nie obowiązuje na produkty przecenione oraz wyłączone z rabatowania.


Jeśli otrzymany kod rabatowy nie będzie poprawnie funkcjonował, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: +48 666 468 969 / info@med-store.pl

2. Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat do mojego zamówienia?

W naszym sklepie wspieramy akcję „Więcej kupujesz, więcej zyskujesz”. Zrób zakupy w kwocie 250 zł lub wyższej, a za przesyłkę nie zapłacisz ani grosza!

Możesz także skorzystać z następujących rabatów! 

  1. załóż konto w Strefie Klienta i zyskaj 5% na pierwsze zakupy!
  2. zapisz się do Newslettera i zyskaj 5% na zakupy!
  3. wystaw opinię po zakupie i zyskaj 5% na kolejne zakupy!

3. Nie otrzymałem kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera. Co zrobić?

Jeżeli nie otrzymałeś kodu rabatowego po zapisie do newslettera, w pierwszej kolejności sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM lub niechcianych wiadomości


Jeśli nie znajdziesz tam maila od nas, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie: +48 666 468 969 lub mailowo: info@med-store.pl.

4. Kod rabatowy nie działa. Jakie mogą być tego przyczyny?

Sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie. Najczęstszym "błędem" jest dodatkowy znak spacji przed lub po kodzie. Sprawdź również czy kod rabatowy nie stracił swojej daty ważności lub nie został już wykorzystany.


Kody rabatowe nie działają na produkty w promocji, tj. produkty przecenione.


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie: +48 666 468 969 lub mailowo: info@med-store.pl.

PŁATNOŚCI
1. Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie w Med Store?

Każde zamówienie w sklepie internetowym Med Store można opłacić przy pomocy tradycyjnego przelewu bankowego, szybkich płatności elektronicznych PayU, płatności z wykorzystaniem BLIKa oraz płatności gotówką Kurierowi przy odbiorze.


W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego w naszym magazynie w Krakowie przy ul. Gromadzkiej 54A w Krakowie istnieje możliwość płatności kartą. Nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze osobistym.

2. Czy mogę zapłacić za zamówienie w ratach?

Tak. W naszym sklepie internetowym możesz skorzystać z płatności ratalnej realizowanej przez system płatności PayU. Opcja płatności na raty jest możliwa dla zamówień od 300 zł.


Więcej informacji znajdziesz pod linkiem https://tinyurl.com/raty-PayU


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie: +48 666 468 969 lub mailowo: info@med-store.pl.

problemy techniczne
1. Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co zrobić?
Jeżeli zapomniałeś hasła i nie możesz zalogować się do konta kliknij w link, który umożliwia odzyskanie hasła. Podaj swojego maila podanego przy rejestacji. W odpowiedzi otrzymasz nowe hasło do logowania.
2. Nie dostaję maili dotyczących mojego zamówienia i transakcji w Med Store. Co mogę zrobić?

W przypadku braku maili ze sklepu Med Store w skrzynce odbiorczej, sprawdź czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.


Sprawdź czy mail podany podczas składania zamówienia lub podczas zakładania konta jest poprawny.


W przypadku dalszych problemów, napisz do nas na adres info@med-store.pl, opisując problem oraz podając dane na jakie było składane zamówienie.

3. Chcę wypisać się z newslettera. Co zrobić?
Jeżeli chcesz wypisać się z newslettera, możesz to zrobić przy otrzymanej wiadomości z newslettera. W każdym mailu na samym końcu wiadomości znajduje się link, dzięki któremu możesz zrezygnować z subskrypcji.
produkty
1. Czy istnieje możliwość zakupu towaru na zamówienie lub produktu, którego nie ma na stronie internetowej?

Jako sklep dla fizjoterapeutów z kilkuletnim doświadczeniem posiadamy liczne kontakty do producentów i dystrybutorów, w związku z tym mamy dostęp do produktów, których nie umieściliśmy na stronie.


W przypadku chęci zakupu produktu na specjalne zamówienie prosimy o przesłanie maila ze specyfikacją produktu na info@med-coach.pl

2. Jak najszybciej znaleźć produkt?
W prawym górnym rogu strony znajduje się wyszukiwarka, w której możesz wpisać nazwę poszukiwanego produktu. Możesz również skorzystać z zakładki Produkty w menu górnym lub z paska kategorii znajdującego się po lewej stronie.
WYSYŁKA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA
1. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki podane są przy realizacji zamówienia. W zależności od wybranego Kuriera (inPost Kurier, inPost Paczkomaty) oraz sposobu płatności za zamówienie (płatność z góry, płatność przy odbiorze) koszty wysyłki się różnią.


Podane koszty wysyłki dotyczą wyłącznie wysyłek krajowych na terytorium Polski. 
  • inPost Kurier - wpłata na konto - 13.75 zł
  • inPost Kurier - za pobraniem - 17.75 zł
  • inPost Paczkomat - wpłata na konto - 12.75 zł
Wszystkie zamówienia powyżej 250 złotych wysyłamy bezpłatnie na terytorium Polski.
2. Czy realizujecie zamówienia za granicę Polski?

Realizujemy wysyłkę za granicę Polski. W przypadku otrzymania zamówienia z wysyłką za granicę Polski skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia kosztów dostawy. Każda dostawa wyceniania jest indywidualnie. Promocja na bezpłatną wysyłkę przy zamówieniu powyżej 250 zł nie obowiązuje dla wysyłek zagranicznych.


W przypadku braku akceptacji kosztów dostawy (po indywidualnej wycenie) przysługuje Ci prawo do bezpłatnej rezygnacji z zamówienia. 


Każde zamówienie za granicę wyceniane jest indywidualnie w zalezności od rejonu oraz wielkości przesyłki. Prosimy o wiadomośc e-mail: sklep@med-store.pl 

3. Co zrobić jeśli moja paczka jest uszkodzona?

Prosimy o weryfikację każdej przesyłki przy kurierze. Jeśli wydaje Ci się, że przesyłka jest uszkodzona - nie przyjmuj takiej przesyłki. Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie, pod numerem: +48 666 468 969, by wspólnie z nami ustalić, kiedy możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku.

4. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj Kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

5. Od jakiej kwoty jest darmowa przesyłka?

Wszystkie zamówienia powyżej 250 złotych wysyłamy bezpłatnie na terytorium Polski.

6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Jesteśmy sklepem internetowym, natomiast jeżeli jesteś z Krakowa i okolic zapraszamy do odbioru przesyłki do naszego magazynu w Krakowie przy ulicy Błonie-Beszcz 2.

Przy składaniu zamówienia wybierz opcje dostawy – Odbiór osobisty.

Zachęcamy do wybrania opcji szybkich płatności przez PayU. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz wiadomość SMS z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.

zamówienia
1. Jak złożyć zamówienie w Med Store?

Aby złożyć zamówienie w Med Store - sklepie dla Fizjoterapeutów i Pacjentów, należy dodać odpowiednie produkty do koszyka, a następnie przejść do koszyka, wybrać formę dostawy, formę płatności i kliknąć "Dokonaj zakupy". Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez podanie danych do logowania lub uzupełnienie danych koniecznych do realizacji zamówienia tj. imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail, adresu do wysyłki i danych do faktury. Aby złożyć zamówienie konieczna jest akceptacja RegulaminuPolityki prywatności sklepu Med Store.


W przypadku zakupu na firmę prosimy o podanie numeru NIP i kliknięcie przycisku: Pobierz dane z GUS. System automatycznie uzupełni brakujące pola zgodnie z danymi aktualnymi w CEIDG/KRS.


Zakładanie konta w Strefie Klienta nie jest konieczne do realizacji zamówienia, jednak bardzo zachęcamy do rejestracji, co pozwala m.in. na korzystanie z częstych promocji i udogodnień dla naszych stałych Klientów!

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu oraz na etapie potwierdzania zamówienia. Większość produktów wysyłamy do 24 godzin. Istnieją produkty, na które czas oczekiwania jest dłuższy, np. 4 dni (kształtki rehabilitacyjne) lub 21 dni (stoły rehabilitacyjne). W przypadku złożenia zamówienia na kilka produktów, o terminie wysyłki decyduje czas realizacji wysyłki produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.


W przypadku złożenia i opłacenia zamówienia do godziny 10:30 na produkty z 1-dniowym terminem realizacji - zamówienie wysyłamy w tym samym dniu roboczym. 

3. Po jakim czasie od braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane?

Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych. Po 2-3 dniach wysyłamy mailowe przypomnienie o opłaceniu zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi i informacji, po 7 dniach zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

zwroty i reklamacje
1. Czy istnieje możliwość wymiany lub zwrotu towaru?

Zgodnie z Prawami Konsumenta, w naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podawania powodu – w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, według ogólnych przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 


Aby dokonać zwrotu/wymiany/reklamacji zamówionych produktów konieczne jest wypełnienie formularza na stronie: https://med-store.pl/zwroty-reklamacje


Należności za pozytywnie rozpatrzony zwrot/reklamację zwracamy na numer rachunku bankowego, z którego otrzymaliśmy przelew.


Zwroty towarów prosimy wysyłać na adres siedziby naszego sklepu:


MED STORE

ul. Błonie-Beszcz 2

31-573 Kraków

+48 666 468 960

2. Jak złożyć reklamację produktu?

1. Wejdź na stronę med-store.pl i odszukaj na samym dole zakładkę Zwroty/Reklamacje lub kliknij w link: https://med-store.pl/zwroty-reklamacje


2. Wypełnij formularz wpisując wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia procesu reklamacji.


3. Poczekaj na odpowiedź. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.