Najczęściej zadawane pytania - Med Store
Med Store

FAQ - czyli co warto wiedzieć o Med Store!

  • Jak złożyć zamówienie w Med Store?

Aby złożyć zamówienie w Med Store - sklepie dla Fizjoterapeutów i Pacjentów należy dodać odpowiednie produkty do koszyka, a następnie przejść do Koszyka, wybrać formę dostawy, formę płatności i kliknąć "Dokonaj zakupy". Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez podanie danych do logowania lub uzupełnienie danych koniecznych do realizacji zamówienia tj. imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail, adresu do wysyłki i danych do faktury. Aby złożyć zamówienie konieczna jest akceptacja Regulaminu i Polityki prywatności sklepu Med Store.

 

Zakładanie konta w Strefie Klienta nie jest konieczne do realizacji zamówienia, jednak bardzo zachęcamy do rejestracji, co pozwala m.in. na korzystanie z częstych promocji i udogodnień dla naszych stałych Klientów!


  • W jaki sposób mogę wykorzystać otrzymany kod rabatowy na zakupy w Med Store?

Jeśli został Ci przyznany kod rabatowy to możesz go wykorzystać, wpisując nazwę kodu w polu "Kod rabatowy" w Koszyku. Po kliknięciu Zastosuj kwota zamówienia zostanie pomniejszona o wartość rabatu. Jeśli otrzymany kod rabatowy nie będzie poprawnie funkcjonował skontaktuj się z naszym Przedstawicielem: +48 666 468 969 / info@med-store.pl


  •  Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki podane są przy realizacji zamówienia. W zależności od Kuriera (inPost, DPD, Poczta Polska) oraz sposobu płatności za zamówienie (płatność z góry, płatność przy odbiorze) koszty wysyłki się różnią.

Wszystkie zamówienia powyżej 250 złotych wysyłamy bezpłatnie - na koszt Med Store :)


  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia najczęściej wynosi 1-3 dni robocze od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówienie na naszym koncie. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze termin wynosi 2-4 dni robocze od dnia akceptacji zamówienia przez Med Store. O przybliżonym terminie realizacji zamówienia informujemy naszych Klientów mailowo.

Wszystkie zamówienia staramy się realizować w możliwie jak najszybszym czasie :)


  • Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie w Med Store?

Każde zamówienie w Med Store można opłacić przy pomocy tradycyjnego przelewu bankowego, szybkich płatności elektronicznych z wykorzystaniem PayU oraz płatności gotówką przy odbiorze.


  • Czy istnieje możliwość wymiany lub zwrotu towaru?

Zgodnie z Prawami Konsumenta w naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu/reklamacji zamówionych produktów konieczne jest wypełnienie formularza na stronie: https://med-store.pl/zwroty-reklamacje


  • Co zrobić jeśli moja paczka jest uszkodzona?

Prosimy o weryfikację każdej przesyłki przy kurierze. Jeśli wydaje Ci się, że przesyłka jest uszkodzona nie przyjmuj takiej przesyłki. Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie, pod numerem: +48 666 468 969, by wspólnie z nami ustalić, kiedy możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku.