Uprzejmie informujemy, że w naszym sklepie trwają aktualnie prace inwentaryzacyjne. Istnieje możliwość składania zamówień przez stronę internetową.
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT z datą wystawienia w 2023 roku, prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia.
Zamówienia złożone w dniach 28.12.2023 - 01.01.2024 zostaną zrealizowane w dniu 02.01.2024.
Zapisz się do newslettera, odbierz rabat do 10% na kolejne zakupy i zyskaj dodatkowe korzyści!
Dodatkowo wpisz swój dzień urodzin, a będziemy pamiętać aby złożyć Ci życzenia i przekazać extra rabat.
dzień urodzinmiesiąc urodzin
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail oraz numer telefonu informacji handlowych, w tym informacji o rabatach i promocjach od MED STORE, z siedzibą w Krakowie, przy os. Dywizjonu 303 62D/9, 31-875 Kraków, NIP 6751792275 zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne.
Jesteśmy przekonani, że ta zakładka nie będzie przez Ciebie odwiedzana. Jeśli jednak zdarzyło się, że trafił do Ciebie wadliwy produkt, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
REKLAMACJA
Dotyczy produktów, które nie są zgodne z zamówieniem, bądź są w jakimkolwiek stopniu uszkodzone.
Jeśli po rozpakowaniu zamówienia okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, posiada wady fabryczne - masz prawo do zgłoszenia reklamacji do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Poniższy schemat postępowania dotyczy również sytuacji, kiedy w Twojej paczce brakuje produktu, bądź otrzymałeś omyłkowo inny produkt od zamawianego.
Koszt wysyłki reklamowanego produktu pozostaje po naszej stronie.
Pamiętaj, że każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny.
Poniżej znajdziesz instrukcję działania podczas reklamacji.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@med-store.pl.
W wiadomości prosimy o zawarcie poniższych informacji:
Twoje dane
Numer zamówienia
Powód reklamacji
Prosimy o dokładne zdjęcia uszkodzeń, abyśmy mogli zaproponować najbardziej dogodne dla Ciebie rozwiązanie.
Decyzję reklamacyjną otrzymasz do 7 dni roboczych.
W wiadomości zwrotnej otrzymasz informacje, na temat dalszych kroków reklamacyjnych.