1. Opis Programu Lojalnościowego:
1.1. Program Lojalnościowy sklepu internetowego Med Store jest oferowany przez firmę MED STORE S.C. z siedzibą przy os. Dywizjonu 303 62D/9, 31-875 Kraków. (dostępny pod adresem www.med-store.pl) jako sposób na nagradzanie naszych lojalnych klientów Klientów.
1.2. W ramach programu, każdy Klient, który założy konto klienta w sklepie Med Store, będzie zbierał punkty za swoje zakupy, które będzie mógł wymieniać na zniżki przy kolejnych zamówieniach.
2. Zbieranie Punkty:
2.1. Klienci, którzy posiadają aktywne konto klienta w sklepie Med Store, będą automatycznie uczestniczyć w Programie Lojalnościowym.
2.2. Punkty będą przyznawane za każdą wydaną złotówkę w sklepie Med Store w następujący sposób: - Za każdą wydaną złotówkę klient Klient otrzyma 1 punkt, zaokrąglając punkty do pełnych wartości. - W zależności od marki produktu oraz obowiązującej promocji, klient Klient może otrzymać 1, 2 lub 4 punkty za każdą wydaną złotówkę. Szczegółowe informacje dotyczące ilości punktów za poszczególne produkty będą podane na stronie produktu i w materiałach promocyjnych.
2.3. Punkty są naliczane tylko za zrealizowane i opłacone zamówienia.
3. Zdobywanie Dodatkowych Punkty:
3.1. Klient otrzyma 200 punktów za zapisanie się do newslettera sklepu Med Store. Punkty zostaną przyznane po potwierdzeniu zapisu do newslettera.
3.2. Klient otrzyma 50 punktów za każdą opublikowaną opinię na temat zakupionego produktu w sklepie Med Store.
4. Wymiana Punkty:
4.1. Klienci mogą wymieniać zebrane punkty na zniżki, które obniżą wartość kolejnego zamówienia w sklepie Med Store.
4.2. Przelicznik wymiany punktów na złotówki wynosi 80 punktów = 1 złoty.
4.3. Minimalna ilość punktów wymaganych do dokonania wymiany wynosi 80 punktów.
4.4. Klient może wybrać, ile punktów chce wymienić na zniżkę. Po wymianie punktów na zniżkę, minimalna wartość pojedynczego produktu w zamówieniu, musi wynosić 1 złoty. Oznacza to, że klient Klient nie może wykorzystać punktów w taki sposób, aby wartość pojedynczego produktu w koszyku była niższa niż 1 złoty. Minimalna wartość produktów w zamówieniu powinna być osiągnięta po uwzględnieniu wszelkich zniżek i wykorzystaniu punktów lojalnościowych.
4.5. W przypadku anulowania zamówienia, punkty wykorzystane do uzyskania zniżki nie zostaną zwrócone do konta klienta.
5. Sprawdzanie Stanu Punktów:
5.1. Klienci mogą sprawdzić aktualny stan swoich punktów lojalnościowych, logując się do swojego konta na stronie www.med-store.pl i przechodząc do Strefy Kleinta.
5.2. Stan punktów jest aktualizowany w czasie rzeczywistym i uwzględnia tylko zrealizowane zamówienia oraz przyznane punkty za zapis do newslettera i opublikowane opinie.
6. Warunki Uczestnictwa:
6.1. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny i nieodpłatny.
6.2. Uczestnictwo w programie jest dostępne dla wszystkich klientów Klientów sklepu Med Store posiadających aktywne konto klienta w Strefie Klienta.
6.3. Sklep Med Store zastrzega sobie prawo do zmiany lub wstrzymania programu lojalnościowego w dowolnym czasie bez wcześniejszego powiadomienia.
7. Zmiany w Regulaminie:
7.1. Sklep Med Store zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Programu Lojalnościowego.
7.2. Aktualna wersja regulaminu będzie zawsze dostępna na stronie www.med-store.pl/regulamin-program-lojalnosciowy.
7.3. Klienci zostaną powiadomieni o ewentualnych zmianach w regulaminie za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany adres e-mail w swoim koncie klienta. Strefie Klienta
8. Postanowienia Końcowe:
8.1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.med-store.pl/regulamin-program-lojalnosciowy.
8.2. W przypadku jakichkolwiek sporów związanych z Programem Lojalnościowym, ostateczna decyzja należy do sklepu Med Store.
8.3. Wszelkie dodatkowe pytania lub wątpliwości dotyczące programu lojalnościowego można kierować na adres e-mail obsługi klienta: kontakt@med-store.pl.
Dziękujemy za uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Med Store!